Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Sunday, January 26

HapPy BornDay Mak cikk =)

Assalamualaikum awak,anda,kamu,dia dan semua =)

  Trett tet tett! Haha.. Wanna wish someone old day lahh hari nii.. Agak terlewat dari hari sebenar actually.. Hudhud (bukan nama sebenar) Happy Bornday! Semoga sentiasa dalam jagaan Allah hendaknya.. Nak buat karangan sikit sebenarnya nii,mohon baca perabis hokayy?

  Dalam hanya beberapa hari kita dah mula rapat macam bertahun kenal kan? Haha.. Agak teruja dengan perkenalan kita mak cik oiy.. Mu teruja dokk? *lempar selipar kalau geleng kepale* Ok,bagus.. haha.. Ingat tak macam mana kita kenal dalm Q4 tahun lepas? Kalau lupa tuu memang dah capai tahap nyanyuk tuu,mohon pii cek doctor.. HAHA.. gurau-gurau..

  Mak cik,maaf andai sepanjang 9 bulan kita jadik sahabat nii aku banyak susahkan dan buat kau rasa tak selesa.. Aku harap aku tak pernah dan tak akan pernah sengaja nak buat macam tuu.. Dan sepanjang hari-hari nii aku tak pernah nak jauh dari kau sebab kau selalu ada untuk aku dan aku harap aku pun akan selalu ada untuk kau.. Chill okay kalau nak cerita apa-apa.. Aku dengar *walaupun cerita yang berulang* (gelak geguling) HAHA.. Ok–ok..

  Tak sampai setahun lagi kita dah nak graduate.. Yey! *campak topi graduate* erkk? Ok,aku tipu.. heee~ So,mak cik Selamat Hari Lahir.. Harap dapat capai bahagia di dunia dan di akhirat.. Sorry sebab dapat bagi present air kotak black karan jee.. tak berpeluang nak keluar beli hadiah mahal-mahal.. Lagi-lagi,modal nyorok dalam tanah XD Tunggu hari gaji heh? Hehe..


  Apa-apa pun,sahabat fillah? Aminn.. Sayang anda =’)

p/s : buat text colourful sikit hari nii.. surat lahh katekan =D

0 NoTa HaTi:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.