Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Sunday, February 16

Today is the DAY !

Assalamualaikum anda,dia dan semua.. Semoga sentiasa dalam redha Allah hendaknya..

  Firstly,jum nangis bejemaah *sobs* haih,sokmo sangat update ceghita-ceghita sesedih di pagi raya nii dah kenapa? Kenapa sedihh sangat agaknya?  ok,mengumumkan ketibaan KEPUTUSAN PEPERIKSAAN PENGGAL 1 BAGI SESI 2013/2014 !! Hoyeahh!! Whatever jenis keputusan pun,lets say Alhamdulillah =)
  Walaupun keputusan tak secemerlang orang lain,tapi banggalah dengan diri sendiri.Itu usaha kita.Mungkin keputusan tak berpihak pada kita kali nii,usahalah.Mungkin lain kali.Tanam tekad dalam hati untuk dapatkan keputusan yang mampu banggakan orang-orang di sekeliling.Allah beri kita ujian untuk lihat sejauh mana iman kita dan sedalam mana kita mampu redha dengan apa yang Allah beri.
  Berbanggalah Allah masih memberimu ujian kerana di saat ujian itu diberi,tandanya Allah masih mengingatimu.Andainya kita tidak diberi ujian.Bersedihlah,mungkin Allah sedang murka denganmu.

Kesimpulannya,jum recheck diri,andai ada kurang perisa.Tambakan dengan rasa yang secukupnya.
Tahniah untuk calon STPMP1 yang mendapat keputusan cemerlang.Yang kurang bernasib baik,jum perbaiki keputusan? Senyumm.. Ingat,Allah sentiasa menolong orang-orang yang rajin berusaha =)



Senyumlah tanda kita redha =)



Kata-kata guru merupakan :
 
 
Sekian,selamat menikmati hari.. Wassalam..




0 NoTa HaTi:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.