Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Saturday, November 29

First Post During Holiday !



Assalamualaikum warahmatullahibarakatuh J

Finally ! Alhamdulillah, I’ve done my esh ti pi yem. Don’t ask either the questions are easy or difficult. Like my mother’s saying ,‘there’s no exam that the questions is easy.’ Haha. It’s hard, really hard. Whatever it is, I’ve gone through the test successfully. Now, cuma perlukan tawakal. Hope that, everything will gonna be fine J

Wanna say hooray ! haha. Sekarang tengah menikmati cuti selama 9 bulan yang sangat dinanti nantikan sekian lama sejak bergelar student esh ti pi yem. Mehh aku sebarkan kegembiraan tu. Muahaha..  Jangan jeloss..

And, tomorrow I’ll be going for  a holiday ! Langkawi Island gonna be the destination J  But, my feeling. Really messed.

Entah lahh, sangat sangat tak seronok nak join lawatan kali nii. Is it a must for me to join ? is it ? Haishh, sedih laa. Harap Allah gantikan kesedihan hari nii dengan kegembiraan hari esok. Aminn.

Setop pasal sedih sedih. Let’s jump into the next topic. Sepanjang cuti 9 bulan nii, rasanya nak kerja. Teringin nak kerja tadika. Pray for me semoga dipermudahkan urusan. Harap harap. Tu je kerja yang aku rasa boleh masuk. I really love kids. Hehe. Okay, that’s all for today. Doakan kejayaan aku dan kita semua di dunia dan di akhirat. Aminn.

Nak belanja gambar hari hari terakhir kami J
 

 
 

 

 
wassalam..
 

 

 

 

 

0 NoTa HaTi:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.