Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Monday, February 10

Cerita Hari Ini..

Assalamualaikum anda dan semua *kenyit-kenyit mata*


  Untuk yang kesekian kalinya aku menghupdatekan blog yang tak diketahui ramai nii (Privacy kununnya) okay kenyataannya.... blog aku tak best *sobs*

  Nak dijadikan cerita yang tak berapa nak cerita sangat nii,aku PEMEH sikit laa dalam kelas P.A. pagi tadi.Okay,bukan bangga melainkan sedikit riak wa takabbur.HAHA.Tak,sedikit terkejut sebenar-benar lagi sahihnya.Yelaa,setiap hari.Nama aku mana pernah naik,melainkan orang-orang yang ditarget semate sadis lagi tragis bukan? (helleyh,padahal salah dia yang tak usaha)

  Tapinya memang segan lahh kan,sebab kena tegur part tak reti cara nak cakap dengan cara formal lagi berdedikasi.Aiseyy.Atau lebih dikenali sebagai PUBLIC RELATIONSHIP (PR).Kena tegur tu tak kesah tapi yang dikesahkan dalam cerita kali nii adalah berkenaan suara-suara sumbang yang mengata belakang nii lahh.Amboi,skeemaaa nyaa.Haa,thats the point yang sebenarnya.Memang tahap tak hengat lahh segan dia tuu.Geram pun adoo nii.Aishh.Tapi saboo ajelaa.Hidup nii memang kena  banyak gurau,dan aku faham.Huhui,bajet memahami jee hang nii.

  Yang nii lagi satu cerita sedih lagi tragis aku *nangis* propa 

Esok ada Program Derma Darah! Apa masalah denga program tuu? haa,tulaa nak cerita nii.Tak boleh nak derma  darah masalahnyaa.. *nangis lagi* sobbss.. Dah 3 tahun asyik tak dapat jee.First,sebab xcukup umur masa form 5.Second,tahun lepas sebab tak datang ada masalah sikit.Then,yang ke-3 nii still takda peluang tuu.. Sedihh bakk hang.Okay,jom nangis bejemaah. Petang esok ada tournament netball untuk Karnival PRA-U.Jadi simpanan jee mampu.. Sedih untuk yang kesekian kalinya T,T

Apapepun harapnya semua berjalan lancar lahh kan? Dan satu lagi yang aku bangga nak bagitahu.HAHA,gelak dulu apapepun.Aku Berjaya untuk percubaan pertama dan julung-julung kalinya nii untuk menghalang pandangan mata dari yang sepatutnya.Okay,tu rahsia kita-kita jee. Sshhh..

  Dah,itu sahaja.. Gedbaii.. Wassalam ^,^

 

2 NoTa HaTi:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.