Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Monday, June 9

Gatal Tangan !

Assalamualaikum..

disebabkan jam dalam blog aku nii entah hape hape entah. aku nak bagitahu sikit lah biar korang tahu kan yang sekarang nii jam dah pun menunjukkan pukul 12.10 minit tengah malam. okay, mesti korang tertanye tanye kan kenape aku sibuk sangat nak kasitahu korang pasal jam nii. yelaa, dah lambat tapi masih nak menaip. esok pagi mulalaa mulut macam singa lapar menguap sebab mengantuk sakan, hemm, bukan ape, tangan aku tengah gatal gatal nak menaip nii. karang kalau tak diikutkan rase tangan yang gatal nii, maunye termimpi mimpi aku malam nii.

korang, korang. aihhh. aku sebenarnye baru je menstalker seseorang punye blog yang baru digembar gemburkan dekat moment wechat aku tadi. ekceli takdelaa digemburkan sangat pun. sorang je yg update *buat muke toye macam teringin nak kene baling t**k kucing* hewww. pandai pandai laa eja macam mane nak buat bunyi dekat ayat last tu sebab aku sendiri pun tertanye tanye macam laa pronounce die. uish, macam macam hal budak budak zaman sekarang nii kan ? arghhh, mane point kau nii ? okay, macam nii sebenarnye. aku jeles meles betul tengok blog orang yang femes emes abad nii. bilenye nak sampai turn aku ? *penuh emosi* aihh. serius cakap ! aku benci bile tengok blog aku nii, tapi disebabkan kegatalan tangan aku yang macam kene ulat bulu nii. aku gagahkan jugak bukak laman yang menyedihkan nii untuk teruskan aktiviti menaip.

dalam tengah cemburu tahap cipan nak beranak tadi nii, aku dapat khabar gembira. hehehehe. * senyum sampai ke telinga doe* sungguh, aku pun tak tahu macam mane laa agaknye senyum sampai telinge tuu. mungkin, mulut boleh terkoyak agaknye ? okay, mungkin mungkin. *Nampak awan*
aku tahu korang korang yang bace nii dah mula menyampah nak termuntah bace post kali nii. banyak sangat drama. cehh. ekceli taknak cerite pun moment yang buat aku nak jejoget tengah malam bute nii. kahkah. rase nak terajang sampai tercampak ke Alaska kan ? hehe. biase laa. gimik gimik.

aku nii memang suke berangan. sampaikan lepas berangan tu, boleh pulak aku tanye sama ade bende bende yang diangankan tadi real atau tak ? cehh, dah jelas kan beangan. pooodaaaahh. tapi serius weyh, aku memang cenggini. *gigit tembikai*

dah laa wey mengarut tetengah malam nii. bukan ade orang nak bace sangat pun. kerja kursus Arabic taknak setelkan. bende bende macam nii jugak yang kau sibukkan. perghh, macam pantun due kerat bile bace balik semule. kekekeke. huduhkan gelak tu ? cuba buat dengan nyata. haha ! okay, betul betul huduh. *jelir lidah* weyyyyy. hok alohh mak cik nii. wey wey wey dari tadi. pebende nak cakap sebenarnye ? takde ahh. cuti lame kali nii tapi kerje satu ape tak buat. study ? bukak tutup bukak tutup je kejenye. *buat muke comel sikit* kah ! berani aaa buat macam tu lagi sem last nii. maunye cite cite nak dapat degree kau terbenam dalam laut je nanti. haaa. meraung laa meraung. tak gune weyhh. better kau ubah diri ubah cara kau. okay beb, gua dah puas membebel nii. harap gua dapat lene tidur lepas nii. haha. *entah ape yang lawak entah* jangan risau, aku memang suke gelak. jadi orang orang yang tersekat opss yang terdekat ekceli dah terbiase dengan kelakuan kelakuan yang macam nii. babai semuenye. doakan aku jadi blogger terkenal satu hari nanti okay ? haha. berangan dan brangan. semoga kita semua sentiasa dalam redha dan kasih sayangNya.

siap membebel jam 12.35 minit tengah malam 9 June 2014

Wassalam =)

0 NoTa HaTi:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.