Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Wednesday, August 6

Salam 10 Syawal =)

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

  Setelah sekian lama kan ? Jangan tanya, memang aku rindu gilaa tahap tak hengat laa dekat sawang aku ni. hee~ Sorry laa ye, memang sangat tak berkesempatan nak menaip. Ni pun aku curi curi ruang sebelum teacher masuk untuk subjek MUET. Subjek paling aku sayang tapi paling aku takut nak hadap bila exam. Why huh ? Sebab aku gagap bahase omputih laa. Jangan nak gelak sangat. Buat biasa je. Ekceli nak wish raya ni. Tak lambat sangat kan ?

  Salam Aidilitri Minal Aidzin Wal Faizin untuk semua yang membaca entry entry aku laa kan. Tak ramai pun. Aku tahu. Tak tak tak, taknak buat ayat sedih. haha. Happy happy laa sikit. Hari Raya ni. Setahun sekali je dapat rasa. Even cuti seminggu cuma di rumah. Okay, part ni memang sedih. Seminggu je kutt. Ek ena. Amboi ! Tak sedar lagi  tu nak exam dah. haha. Tak kisah sangat pun ekceli. Cumanya, nak raya lagi laa dengan member member kan ? Kutip duit raya semue. Jangan cakap aku tak layak eh ? Aku still dapat kumpul duit raya yang banyak tahun ni. Tahun depan.. Tak pasti. Kalau boleh mestilaa nak lagi. hehehe.
 
  Okay, dahlaa pasal duit raya. Tahun ni raya tak meriah sangat. Orang baru dpat result STPM baru  baru nii laa katekan. Result ? hahaha ! Gelak ramai ramai dulu. Okay laa sikit dari sem 1. Princip every paper. Apa apa pun, Alhamdulillah. Senyum je even pahit sikit nak telan. Err, nak kate beraya sakan tahun ni, takdelah sangat. Cuma, jenguk jugak kampung tersayang dekat Selangor yang indah lagi permai tu (suka tengok sawah) Tapinya, sadis sikit sebab padi baru kene tuai. So, tak hijau dahh. Ssmpat berselfie 2, 3 gambar dekat sawah yang tak hijau tu. haha. Selfie tetap selfie. Sedangkan hantu pun pandai selfie =P

  Nak cerite sikit pengalaman pahit tapi manis untuk dikenang jugak laa kan masa beraya baru ni. haha. Nak nangis pun hado time tu. Tahun ni memang tahun first aku beraye dengan member. Yelaa, masing masing jauh. Nak keluar pun family mesti tak berapa nak percaya sangat sebab budak budak lagi. Tahun ni disebabkan member pun ramai yang dah ada tiket drive yang sah dan diakui oleh JPJ. Tulaa yang boleh keluar. Nak dijadikan cerite, aku beraya dengan member aku keluar sikit dari Felda aku tu ke Felda seberang. Pakai kasut baru ofkoz. Tetibe cakap pasal kasut kan ? Ekceli memang nak cakap pasal kasut pun. Mesti dah dapat agak apa yang jadi dakk ? Sesampainya aku kat rumah member aku yang ketiga ni. Baru keluar kerete ni. Allah, tapak tercabut tapak weyh, kalau sikit terime lagi. Sampai habis tu. Gilaa betul. First time jadi gitu. Malu tu toksah cakaplah. Gilaa gilaa punya malu. Terpakse tebalkan muke mintak gam kasut dekat tuan rumah. And lastly satu family dia tahu. kahkah ! Rasa nak pasang tembok konkrit je depan muka. Apa apa pun aku memang berterime kasih laa dekat family member aku ni sebab tolong gamkan kasut aku even tak lekat sekali pun. Nangis sikit. Kasut baru tu ! Then, family member aku pun suggestkan aku untuk pinjam kasut member aku ni untuk sementara waktu. Nak tunjuk gambar tapi ada dekat rumah laa pulak kasut tu. Lain kali kalau aku rajin, aku tunjuk.

  Alamak aii, teacher masuk pulak. Aku setop sekejap and sambung malam ni. haha. Dan dah malam pun sekarang. Sambung balik. Before teacher masuk tadi. Dah lari tajuk kan ? haha. Sit back and relax, aku memang suke menaip. Akak akak upper six ada datang tadi. dapat jumpe Kak Wan and Kak Shahira a.k.a Kak Otai. hee~ Paling best bile dapat hadiah besday. Thanks kak =)

  Okay lah, melalut sangat dah ni. haha. Adios. Wassalam =D


 

0 NoTa HaTi:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.