Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Thursday, August 14

Penantian =)


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh =)

Diharap semua dalam kesihatan yang baik dan sentiasa dalam ketaatan kepadaNya. Moga Allah limpahkan rahmat untuk kehidupan kita semua. So, ape cerita laa hari ni ek ? Takde ape sangat. Cuma happy sebab penantian sekian lama terjawab akhirnya. Haha. Entah apelaa kan ?

Well, ape ye ? Aku baru lepas men’donate darah untuk yang pertama kalinya. Don’t forget to say Alhamdulillah. Kesihatan yang baik adalah kurniaan Allah Yang Maha Esa. Alhamdulillah atas segala nikmatNya. Semoga kita sentiasa dalam kalangan hambaNya yang tidak pernah lupa untuk menyatakan syukur dan melaksakan segala perintah serta meninggalkan segala laranganNya.­­

So, bila tanya pasal perasaan menderma ni. Tak lain tak bukan mestilaa happy kan ? haha. Lama tu tunggu. Since form five lagi. Masa form five aku tak cukup umur and another two years ade masalah yang tak dapat nak elak. This time, mulanya fikir tak lepas sebab ade ure-ure yang cakap lepas suntikan hpv tak boleh menderma. Aku pun dah start down. Yelaa, lama tu tunggu. Taknak laa tunggu lagi. Ape ape pun, Allah punya kuasa kan ? Aku dapat jugak menderma. Bukan nak cakap ape, memang tersangat happy *gelak*

Lepas isi borang and buat test sikit. Alhamdulillah tekanan darah and jumlah darah aku lepas untuk menderma. Ape lagi, senyum sampai ke telinge laa aku. Tapi, jangan ingat aku cakap best tu tak sakit. Sakit. Sampai bengkak tangan aku. Haha. Tapi bestlaa. Mase first kene bius tu tersilap cucuk. Memang kebas habis laa tangan. Bengkak jugak. Tapinye, perasaan time tu tak rase nak marah pun. Biaselaa, manusie. Maybe jugak sebab tak mintak izin mak abah dulu kutt. Hehe. Sebelum ni pun pernah nyatakan hasrat tu dekat mak abah. Mase tu fifty-fifty je rasenye, mak abah tak bagi sangat. Haha. Ni pun nekad sebab memang teringin sangat. Redah jelaa. Nanti mintak izin eh ? hehe.

Now listening to Irfan Makki feat Maher Zain – I Believe =)

Enjoy ! Salam Syawal. Wassalam =)

#Tulisan terlalu besar. haha. Maaf.

 

0 NoTa HaTi:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.